Usługi / Globalizacja / Wielojęzyczny marketing w wyszukiwarkach (SEM)

Na współczesnym konkurencyjnym rynku generowanie globalnego ruchu na stronie internetowej stanowi prawdziwe wyzwanie. Wielojęzyczny marketing w wyszukiwarkach (SEM) jest najbardziej skutecznym i najtańszym sposobem na dotarcie do docelowego odbiorcy, budowę wizerunku i osiąganie zakładanych celów, którym tradycyjna reklama sprzyja w mniejszym stopniu. Zwykłe przetłumaczenie słów kluczowych bezpośrednio z jednego języka na drugi bez zrozumienia i uwzględnienia lokalnych aspektów kulturowych nie wystarczy, aby sprawić, że Twoja witryna będzie odnajdywana przez wielojęzycznych użytkowników Internetu. Dosłownie przetłumaczony konkretny termin wyszukiwania może nie funkcjonować dobrze w innym języku. Zespół mLingua ds. wielojęzycznego marketingu w wyszukiwarkach jest w stanie poprawić wyniki wyszukiwania w różnych językach (SEO) oraz zmaksymalizować skuteczność Twoich linków sponsorowanych (PPC).

Nasze usługi obejmują:

  • Audyt SEO – współpracę rozpoczynamy od audytu pozycjonowania, umożliwiającego zaplanowanie różnorodnych sposobów, jakie można zastosować w celu optymalizacji powierzonej strony internetowej.
  • Wyszukanie słów kluczowych – przed zdefiniowaniem wielojęzycznej strategii SEM prowadzimy wszechstronne badania słów kluczowych, które najlepiej trafią do określonych odbiorców.
  • Wielojęzyczne strony docelowe – oceniamy dopasowanie stron produktowych do odnośnych rynków przed rozpoczęciem tłumaczenia i dbamy, by po aktualizacji maksymalnie oddziaływały na odbiorców poprzez właściwe informacje, symbolikę, kolory i czcionki.
  • Redakcja treści – dostępna w ponad 100 językach oferta redakcyjna mLingua obejmuje redakcję językową, optymalizację pod kątem słów kluczowych i korektę tekstów przez doświadczonych rodzimych użytkowników języka (native speakerów).
  • Dobór wyszukiwarki – prowadzimy optymalizację marketingu internetowego pod kątem wyszukiwarek właściwych rynków docelowych.
  • Analiza konkurencji – zbieramy informacje o najsilniejszych konkurentach na rynku, analizując mocne i słabe punkty ich strategii SEM.
  • Wielojęzyczne zarządzanie stronami – po wdrożeniu międzynarodowej strategii SEM monitorujemy rankingi i polepszamy uzyskane wyniki, dopasowując się do trendów na rynku i konkurencji.

Dotrzyj do odbiorców na całym świecie i zwiększ rentowność swojej strony z mLingua! Skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer infolinii 0 801 540 440 albo mailowo, pisząc na adres info@mlingua.pl, aby dowiedzieć się, jak możemy uwidocznić Twoją stronę w globalnym Internecie.