Usługi / Globalizacja / Internacjonalizacja (i18n)

Internacjonalizacja (i18n) to techniczny proces modyfikacji oprogramowania, strony internetowej albo każdego innego produktu w taki sposób, aby mógł być łatwo adaptowany na potrzeby dowolnego rynku. Przykładem internacjonalizacji jest uproszczenie tekstu w celu ułatwienia jego tłumaczenia i lepszego zrozumienia przez globalnego odbiorcę, odseparowanie komunikatów od głównego kodu oprogramowania w osobnym pliku tekstowym czy zmiana treści sloganów reklamowych polegająca na stworzeniu uniwersalnego przekazu dla różnych kultur. Jeśli planujesz sprzedaż swoich produktów lub usług na wielu zróżnicowanych kulturowo rynkach, to internacjonalizacja powinna być pierwszym etapem lokalizacji pozwalającym na poprawienie jakości tłumaczeń, obniżenie kosztów i skrócenie terminów.

W mLingua doskonale poznaliśmy proces internacjonalizacji oraz środki niezbędne do zaadaptowania produktów przed wprowadzeniem ich na nowe rynki. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają oferować szeroki zakres usług doradczych w dziedzinie internacjonalizacji produktów i usług, takich jak:

  • internacjonalizacja oprogramowania,
  • internacjonalizacja stron WWW,
  • internacjonalizacja sloganów reklamowych,
  • internacjonalizacja nazw produktów i usług,
  • internacjonalizacja nazw firm,
  • internacjonalizacja komunikacji marketingowej,
  • internacjonalizacja folderów reklamowych,
  • internacjonalizacja usług.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób mLingua może Ci pomóc w globalnej strategii rozwoju produktu, skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer infolinii 0 801 540 440 lub pisząc na adres info@mlingua.pl.